تاپیک: روند حقوق در نرم افزار حقوق و دستمزد سپیدار
نمایش 9 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #17157
      rezahoseiyni70
      مشارکت کننده

      سلام خدمت همه دوستان
      زمانی که فیش حقوقی کارمندانم و از سیستم تهیه میکنم داخل ستون (کسور) یک موردی میاره به اسم (روند حقوق) .
      چیکار کنم که اون نمایش داده نشه داخل فیش حقوقی؟

    • #17158

      سلام جناب آقای حسینی

      جهت روند نشدن حقوق
      و عدم نمایش روند حقوق در فیش حقوقی در نرم افزار سپیدار شما باید طبق مسیر زیر عمل کنید.

      سیستم حقوق و دستمزد را انتخاب کرده و در قسمت عملیات گزینه تنظیمات حقوق و دستمزد را انتخاب کنید.
      در صفحه باز شده تب سایر را انتخاب کنید تا فرم سایر را مشاهده کنید.
      اولین فیلد مربوط به مبالغ پرداختنی تا چند رقم روند شود میباشد ، شما میتوانید با قرار دادن عدد 0 (صفر) و ذخیره فرم از نمایش روند حقوق در فیش حقوقی جلوگیری کنید و دقیقا رقم مبلغ پرداختنی در فیش حقوقی برای شما نمایش داده خواهد شد.

      موفق و پیروز باشید

    • #17539
      kamaljamali115
      مشارکت کننده

      شرکت ماژول حقوق و دستمیزد را خریداری کرده است ولی نمیدونم از کجا باید نصب شود؟

    • #17540

      با سلام
      برای اضافه شدن ماژول جدید به نرم افزارتان کافیست از باشگاه مشتریان سپیدار به آدرس https://club.sepidarsystem.com/ لایسنس قفل خود را دریافت و در مسیر برنامه سپیدار جایگزین لایسنس فعلی کنید.
      پیشنهاد میکنیم برنامه خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید تا از همه امکانات نرم افزار خریداری شده به صورت کامل استفاده کنید.
      موفق و پیروز باشید

    • #17541
      kamaljamali115
      مشارکت کننده

      آیا نرم‌افزار حسابداری سپیدار امکان صدور و چاپ فیش حقوقی و رسید حقوق کارکنان را دارد؟

    • #17542

      سلام
      بله، نرم‌افزار حسابداری سپیدار پس از انجام محاسبات حقوق و دستمزد، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که فیش حقوقی پرسنل را مشاهده و پرینت بگیرید. همچنین می‌توانید فیش حقوقی را به صورت فایل PDF ذخیره کرده و به‌طور مستقیم از طریق ایمیل برای کارکنان ارسال نمایید. این قابلیت باعث می‌شود فرآیند مدیریت حقوق و دستمزد در سپیدار بسیار ساده، دقیق و حرفه‌ای انجام شود.

    • #17543
      kamaljamali115
      مشارکت کننده

      سلام
      چطور می‌توان در نرم‌افزار سپیدار برای شرکت‌هایی که چند کارگاه با شماره کارگاهی متفاوت دارند، لیست حقوق و دستمزد را به‌صورت جداگانه برای هر کارگاه ارسال کرد تا لیست بیمه و مالیات هرکدام جدا باشد؟

    • #17544

      سلام
      برای مدیریت شعب بیمه تامین اجتماعی در سازمان خود، می‌توانید شعبه بیمه تامین اجتماعی هر کارگاه را تعریف کرده و شماره کارگاه را مشخص کنید. این روش باعث می‌شود کنترل بیمه کارکنان دقیق و سازمان‌یافته باشد.

      در قراردادهای کارکنان، امکان تعیین شعبه بیمه تامین اجتماعی مرتبط با هر کارمند فراهم است تا اطلاعات بیمه‌ای همیشه صحیح و به‌روز باشد.

      علاوه بر این، می‌توانید لیست حقوق کارکنان به تفکیک شعبه بیمه تامین اجتماعی تهیه کنید تا فرآیند حسابداری، گزارش‌دهی و مستندسازی بیمه‌ای سریع‌تر و دقیق‌تر انجام شود.

    • #17545
      kamaljamali115
      مشارکت کننده

      سلام
      در فرم اطلاعات ماهانه باید مانده مرخصی وارد بشه یا مرخصی استفاده شده؟

    • #17546

      با سلام
      برای کنترل بهتر مرخصی‌ها، میزان مرخصی استفاده شده را در فرم اطلاعات ماهانه وارد کنید.

نمایش 9 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.