تاپیک: خطای تکراری سقف سفارش در سپیدار
نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #18293
      ahadi1995.alireza
      مشارکت کننده

      علت خطای «برای برخی کالاها سقف سفارش تعیین شده است» در زمان ذخیره سقف سفارش کالا در سپیدار چیست؟

    • #18294

      این خطا زمانی رخ می‌دهد که برای برخی کالاها در همین بازه زمانی، قبلاً سقف سفارش تعریف شده باشد. در چنین شرایطی، سیستم اجازه تعریف مجدد سقف سفارش برای همان کالا در همان بازه را نمی‌دهد. برای رفع مشکل، باید بازه زمانی یا کالاهای مورد نظر را تغییر داده و سپس سقف سفارش جدید را ثبت کنید.

نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.