تاپیک: خطای سقف سفارش کالا در سپیدار
نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #18277
      ahadi1995.alireza
      مشارکت کننده

      علت خطای «برای برخی کالاها واسط/فروشنده تعریف نشده است» در زمان ذخیره سقف سفارش کالا در سپیدار چیست؟

    • #18278

      این خطا زمانی در سپیدار نمایش داده می‌شود که برای کالای مورد نظر، واسطه یا فروشنده و سقف سفارش مشخص نشده باشد. برای رفع مشکل، کافی است کالای معرفی‌شده در متن خطا را انتخاب کرده و در پایین صفحه با استفاده از علامت (+)، واسطه و میزان سقف سفارش کالا را تعیین کنید. به این ترتیب خطا برطرف شده و سقف سفارش کالا با موفقیت ذخیره می‌شود.

نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.