اگر هنگام بهروزرسانی ایستگاه کاری با خطای «عدم ارتباط با سرور» مواجه شدید، مراحل زیر را دنبال کنید:
ابتدا سرور نرمافزار را بهروزرسانی کنید.
پوشه بهروز شده اپلیکیشن سرور را در یکی از درایوهای کلاینت کپی کنید.
داخل پوشه اپلیکیشن، روی آیکون shell راست کلیک کرده و گزینه Send to → Desktop را انتخاب کنید.
برنامه را از روی آیکون دسکتاپ باز کنید، تنظیمات سرور بانک اطلاعاتی و قفل نرمافزار را وارد کرده و IP سرور و سیستم قفل شده را وارد کنید. سپس تست ارتباط بگیرید.
پس از تایید ارتباط موفق، وارد برنامه شوید و بهروزرسانی کلاینت انجام خواهد شد.