تاپیک: خطای “کالاهای خارج از خط فروش” در سپیدار
نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #17998
      ali021rohh
      مشارکت کننده

      در زمان تأیید درخواست فروش، سیستم خطای “کالاهایی خارج از خط فروش مربوطه وجود دارند. کد کالاها: …” را نمایش می‌دهد. علت چیست؟

    • #17999

      این خطا به این دلیل رخ می‌دهد که برای واسط یا فروشنده انتخاب‌شده در درخواست فروش، یک خط فروش تعریف شده است، اما کالاهای ثبت شده در آن درخواست، در لیست کالاهای خط فروش او قرار ندارند.

      برای رفع این مشکل در نرم‌افزار سپیدار، باید یکی از این دو کار را انجام دهید:

      کالاهای مورد نظر را به خط فروش واسط اضافه کنید.

      از یک واسط دیگر که خط فروش او شامل این کالاها می‌شود، استفاده کنید.

نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.
موضوعات مرتبط مشاهدهٔ بیشتر