تاپیک: دلایل عدم نمایش فاکتور در زمان ثبت درخواست برگشتی در نرم افزار سپیدار سیستم

برچسب ها: 

نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #18660
      kamaljamali115
      مشارکت کننده

      در زمان ثبت درخواست برگشتی بر مبنای فاکتور فروش، فاکتور نمایش داده نمی‌شود؛ علت چیست؟

    • #18661
      ali poorgholamhossein
      مدیرکل

      در نرم افزار سپیدار سیستم، اگر هنگام ثبت درخواست برگشتی بر مبنای فاکتور فروش، فاکتور مربوطه در لیست نمایش داده نمی‌شود، ممکن است یکی از دلایل زیر عامل بروز این مشکل باشد:
      نام مشتری اشتباه وارد شده است:
      در صورتی که مشتری انتخاب‌شده در فرم درخواست برگشتی با مشتری درج‌شده در فاکتور فروش مطابقت نداشته باشد، فاکتور نمایش داده نخواهد شد.
      مغایرت در نوع فروش یا تاریخ:
      اگر نوع فروش یا تاریخ درخواست برگشتی قبل از تاریخ فاکتور فروش باشد، نرم‌افزار اجازه نمایش و انتخاب آن فاکتور را نمی‌دهد.
      عدم ثبت خروج انبار برای فاکتور فروش:
      در صورتی که برای فاکتور فروش مربوطه، عملیات خروج انبار هنوز انجام نشده باشد، فاکتور در لیست مبناها قابل مشاهده نخواهد بود.
      کالاهای از نوع خدمت در فاکتور فروش:
      اگر اقلام موجود در فاکتور از نوع خدمت باشند، امکان صدور درخواست برگشتی مبنا‌دار برای آن‌ها وجود ندارد. در این حالت باید درخواست برگشتی را بدون مبنا ثبت کنید.

      🔹 نکته:
      برای رفع مشکل، ابتدا نوع فروش، تاریخ، و مشتری را بررسی کنید و از ثبت خروج انبار برای فاکتور فروش اطمینان حاصل نمایید.
      با رعایت این نکات، می‌توانید بدون خطا درخواست برگشتی بر مبنای فاکتور فروش در نرم افزار سپیدار سیستم ثبت کنید.

نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.
موضوعات مرتبط مشاهدهٔ بیشتر