تاپیک: عدم تطابق بانک اطلاعاتی سپیدار
نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #17673
      ahadi1995.alireza
      مشارکت کننده

      چرا هنگام ورود به برنامه سپیدار پیغام «نسخه بانک اطلاعاتی با نسخه برنامه تطابق ندارد» نمایش داده می‌شود؟

    • #17674

      این خطا زمانی رخ می‌دهد که نسخه برنامه و نسخه بانک اطلاعاتی با هم یکسان نباشند، معمولاً به دلایل زیر:

      نسخه پشتیبان قدیمی: اگر قبل از آپدیت نرم‌افزار، نسخه پشتیبان گرفته‌اید و بعد از آپدیت بازیابی کنید، نسخه بانک اطلاعاتی پایین‌تر از نسخه برنامه است.

      تطابق سرور و کلاینت: سرور به آخرین نسخه بروزرسانی شده ولی سیستم ایستگاه کاری (کلاینت) هنوز آپدیت نشده است.

      راه حل: اطمینان حاصل کنید که نسخه بانک اطلاعاتی و برنامه با هم همسان و بروزرسانی شده باشند.

نمایش 1 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.