تاپیک: رفع خطای شماره 6 قفل در نرم‌افزار سپیدار پس از نصب و به‌روزرسانی
نمایش 2 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #18327
      ahadi1995.alireza
      مشارکت کننده

      با سلام و خسته نباشید

      چرا پس از نصب و به‌روزرسانی کامل نرم‌افزار سپیدار، هنگام اجرای سیستم در کلاینت خطای شماره 6 قفل نمایش داده می‌شود و چگونه می‌توان این مشکل را برطرف کرد؟

      سیستم من بعد از اتمام کامل مراحل نصب و بروز رسانی خطای شماره 6 قفل رو نمایش میده ، فایروال ها خاموشه و تنظیمات مربوط به فریم ورک هم انجام شده اما خطا هنوز هم نمایش داده میشه (نصب سیستم سپیدار برای کلاینت انجام شده و ارتباط هم با سرور برقراره ) این خطا چطور رفع میشه ؟

    • #18329

      با سلام ، برای رفع این خطا اگر از نسخه 6 به بالا سیستم سپیدار استفاده میکنید در بخش services ویندوز گزینه ی SCT باید غیرفعال باشد.

    • #18346

      در نرم‌افزار سپیدار سیستم خطای شماره 6 قفل معمولاً پس از نصب یا به‌روزرسانی مشاهده می‌شود، حتی اگر فایروال خاموش و تنظیمات .NET Framework به‌درستی انجام شده باشد.

      برای رفع این خطا مراحل زیر را بررسی کنید:

      اگر از نسخه 6 به بالا سپیدار استفاده می‌کنید، در بخش Services ویندوز باید گزینه‌ی SCT غیرفعال باشد.

      مطمئن شوید که Service Installer ارائه‌شده در باشگاه مشتریان سپیدار را روی هر دو سیستم (سرور و کلاینت) نصب کرده‌اید.

      پس از اعمال تغییرات، سیستم را ری‌استارت کنید تا سرویس‌ها به‌درستی بارگذاری شوند.

      با انجام این مراحل، مشکل خطای شماره 6 قفل برطرف خواهد شد و نرم‌افزار بدون خطا اجرا می‌شود.

نمایش 2 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.