چرا پس از نصب و بهروزرسانی کامل نرمافزار سپیدار، هنگام اجرای سیستم در کلاینت خطای شماره 6 قفل نمایش داده میشود و چگونه میتوان این مشکل را برطرف کرد؟
سیستم من بعد از اتمام کامل مراحل نصب و بروز رسانی خطای شماره 6 قفل رو نمایش میده ، فایروال ها خاموشه و تنظیمات مربوط به فریم ورک هم انجام شده اما خطا هنوز هم نمایش داده میشه (نصب سیستم سپیدار برای کلاینت انجام شده و ارتباط هم با سرور برقراره ) این خطا چطور رفع میشه ؟
در نرمافزار سپیدار سیستم خطای شماره 6 قفل معمولاً پس از نصب یا بهروزرسانی مشاهده میشود، حتی اگر فایروال خاموش و تنظیمات .NET Framework بهدرستی انجام شده باشد.
برای رفع این خطا مراحل زیر را بررسی کنید:
اگر از نسخه 6 به بالا سپیدار استفاده میکنید، در بخش Services ویندوز باید گزینهی SCT غیرفعال باشد.
مطمئن شوید که Service Installer ارائهشده در باشگاه مشتریان سپیدار را روی هر دو سیستم (سرور و کلاینت) نصب کردهاید.
پس از اعمال تغییرات، سیستم را ریاستارت کنید تا سرویسها بهدرستی بارگذاری شوند.
با انجام این مراحل، مشکل خطای شماره 6 قفل برطرف خواهد شد و نرمافزار بدون خطا اجرا میشود.