درود بر شما
میتوانید از قسمت تنظیمات وارد بخش نسخه های پشتیبانی شوید و با انتخاب پوشه زرد رنگ در بالای فرم، بک آپی که در سیستم دارید را فراخوانی کنید. بعد از انتخاب دیتا از مسیر مورد نظر، سیستم ریستارت شده و با دیتای جدید بالا میاد.
البته سپیدار روی دیفالت ش دو تا شرکت داره میتونید روی شرکت دوم هم دیتای جدید رو بالا بیارید البته اگر نیازی به شرکت دوم نداشته باشید.
در صورتی که نتوانستید بک آپ سپیدار را اجرا کنید از قسمت تیکت، میتوانید درخواست رو به پشتیبانی سایت بدهید تا راهنمایی کنند و در صورت نیاز روی سیستم شما ریموت و بکاپ سپیدار را اجرا کنند.
درود بر شما.
بله. اگر نسخه ی بک آپ سپیدار شما با نسخه برنامه همخوانی ندارد، باید به آخرین نسخه آپدیت نمایید.
وارد سایت باشگاه مشتریان سپیدار شوید، از قسمت آشیو بروز رسانی، نسخه مورد نظر را دانلود کنید و بروزرسانی نرم افزار را انجام دهید.