نمایش 2 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #13357
      shahremug
      مشارکت کننده

      دوستان کسی هست راهنمایی کنه، من بک آپ دو روز پیش رو میخام اجرا کنم. از کجای سپیدار باید این کار را انجام بدم

    • #13358

      درود بر شما
      میتوانید از قسمت تنظیمات وارد بخش نسخه های پشتیبانی شوید و با انتخاب پوشه زرد رنگ در بالای فرم، بک آپی که در سیستم دارید را فراخوانی کنید. بعد از انتخاب دیتا از مسیر مورد نظر، سیستم ریستارت شده و با دیتای جدید بالا میاد.
      البته سپیدار روی دیفالت ش دو تا شرکت داره میتونید روی شرکت دوم هم دیتای جدید رو بالا بیارید البته اگر نیازی به شرکت دوم نداشته باشید.
      در صورتی که نتوانستید بک آپ سپیدار را اجرا کنید از قسمت تیکت، میتوانید درخواست رو به پشتیبانی سایت بدهید تا راهنمایی کنند و در صورت نیاز روی سیستم شما ریموت و بکاپ سپیدار را اجرا کنند.

    • #13861
      mohsen
      مشارکت کننده

      سلام وقت بخیر. من بک آپ را با این روشی که شما گفتید اجرا کردم ولی مشکل عدم تطابق نسخه رو میده.
      آیا باید آپدیت کنم به نسخه برنامه؟

      • #13862

        درود بر شما.
        بله. اگر نسخه ی بک آپ سپیدار شما با نسخه برنامه همخوانی ندارد، باید به آخرین نسخه آپدیت نمایید.
        وارد سایت باشگاه مشتریان سپیدار شوید، از قسمت آشیو بروز رسانی، نسخه مورد نظر را دانلود کنید و بروزرسانی نرم افزار را انجام دهید.

نمایش 2 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.